نشست موثرین و نیروهای انقلاب استان قم با حضور نمایندگان تشکل های انقلابی و جمعی از فعالان فرهنگی و اساتید دانشگاه به همت مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب قم برگزار شد.

اولین نشست هم اندیشی موثرین و نیروهای انقلابی استان قم با حضور نمایندگان تشکل های انقلابی و جمعی از فعالان فرهنگی و اساتید دانشگاه جمعه ۱۶ آذر با رویکرد هم افزایی و همگرایی نخبگان و با هدف اتحاد جریان های تاثیر گذار استان با محوریت واکاوی و آسیب شناسی مسائل و چالش های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان به همت مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب قم برگزار شد.

در این نشست حاضرین ضمن تصریح بر وحدت تشکل ها و نیروهای انقلابی، بر استفاده از ظرفیت نخبگان در کمک، نظارت و هدایت امورات فرهنگی و اجتماعی استان تاکید کردند.

توجه به منویات رهبر انقلاب در موضوع تولید علم ، فراگیر شدن برخی معضلات فرهنگی در شهر ، نبود سیاست و برنامه ای مشخص در امر رسیدگی به وضعیت نوجوانان و جوانان ، انتصابات و مدیریت ضعیف در برخی دستگاهها ، توجه به امر انتخابات و تلاش جریان ها جهت حضور پر شور مردم در این رویداد سیاسی و تبیین اهمیت برگزاری نشست های نخبگانی از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود .