مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: جشن بزرگ هفته فرهنگی اصفهان با عنوان «دروازه آفتاب» امروز (جمعه ) از ساعت ۱۹:۰۰ در پارک بزرگ کوثر خوراسگان واقع در خیابان مسجد علی برگزار می‌شود

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان، ویژه برنامه‌هایی برای این هفته در نظر گرفته شده است که در منطقه ۱۵ نیز تعدادی ویژه برنامه تدارک دیده شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری جشن «دروازه آفتاب» افزود: این جشن یکی از بزرگترین جشن‌های شهری هفته فرهنگی اصفهان است که در منطقه ۱۵ برگزار می‌شود و البته این یکی از ۳۰ عنوان برنامه‌ای است که ویژه هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان تصریح کرد: جشن بزرگ هفته فرهنگی اصفهان با عنوان «دروازه آفتاب» امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ از ساعت ۱۹:۰۰ در پارک بزرگ کوثر خوراسگان واقع در خیابان مسجد علی برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن «دروازه آفتاب» در پارک بزرگ کوثر خوراسگان

نظری‌پور با بیان اینکه «دروازه آفتاب» با رویکرد تاریخی و همراه با برنامه‌های متنوع و جذاب برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این جشن از سرود «بهشت» با موضوع اصفهان به سفارش اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۱۵ رونمایی خواهد شد و از برخی نخبگان و مفاخر خوراسگان در زمینه‌های فرهنگی تاریخی، هنری و ورزشی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مترجم زنده در این جشن برای بهره‌مندی ناشنوایان از این ویژه برنامه هفته فرهنگی اصفهان خاطرنشان کرد: از تمام شهروندان به‌ویژه ساکنان منطقه ۱۵ دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود از برنامه‌های این جشن بزرگ استفاده کنند.