مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید منطقه ۲ شهرداری قم با حضور معاون شهردار برگزار شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید منطقه ۲ شهرداری با حضور سید ابوالفضل اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، سید جواد صحرایی مدیرکل حوزه شهردار، رحیمی مدیر سابق منطقه، حسینی سرپرست جدید منطقه، کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و پرسنل این منطقه شهری برگزار شد.

رضا رحیمی مدیر سابق منطقه ۲ با ارائه گزارشی از اقدامات در حدود ۸۰ ماه فعالیت در این منطقه اظهار داشت: از سال ۱۳۹۶ تاکنون ۴۴۴ پروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در سطح منطقه اجرایی شده است.

وی تعداد پروژه‌های تملکی در این مدت را ۸۰ پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال دانست و افزود: در مجموع از سال ۹۶ تا ۱۴۰۲ در سطح منطقه ۲ بیش از ۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی و تملکی صورت گرفته است.

مدیرکل حوزه شهردار نیز در این جلسه با تقدیر از خدمات مدیر سابق این منطقه، این جابجایی‌ها را به‌منظور افزایش بهره‌وری و تقسیم توان های مدیریتی در سطح شهر برشمرد.

حسینی مدیر جدید این منطقه نیز با اشاره به وضعیت مناسب این منطقه شهری در حوزه‌های مختلف ،بر تلاش برای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید کرد.

گفتنی است حسینی تا پیش‌ازاین مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری بود و رحیمی نیز به‌عنوان مدیر جدید منطقه ۵ منصوب‌شده است.

انتهای پیام/۱۰۳