سردار محمدرضا موحد در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه‌سواری که به مناسبت گرامیداشت روز قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به اهمیت و جایگاه قم در روایات و تاریخ اظهار داشت: امام صادق(ع) پیش از تولد حضرت معصومه(س) بشارت به قمی داده بود که این قم شهر عش آل محمد(ص) است. […]

سردار محمدرضا موحد در حاشیه برگزاری همایش دوچرخه‌سواری که به مناسبت گرامیداشت روز قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به اهمیت و جایگاه قم در روایات و تاریخ اظهار داشت: امام صادق(ع) پیش از تولد حضرت معصومه(س) بشارت به قمی داده بود که این قم شهر عش آل محمد(ص) است.
وی با بیان اینکه قم حرم اهل‌بیت(ع) و از جایگاه رفیعی در جهان اسلام برخوردار است، تصریح کرد: طبق روایات هرکسی حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود که این نشان از جایگاه معرفتی و زیارتی حضرت معصومه(س) و شهر قم دارد.
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر در این همایش که در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و با مشارکت سپاه استان قم برگزارشده حضور داشتند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسب سالروز ورود حضرت معصومه(س) و روز قم توسط شهرداری، حرم مطهر و دیگر سازمان‌ها و نهادها پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: برنامه‌های مختلفی نیز توسط سپاه استان قم در سطح نواحی و حوزه‌های بسیج در این ایام با مشارکت سازمان‌های مختلف برگزار می‌شود.**