حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری درباره برنامه‌های نوروزی این اتحادیه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما در ایام نوروز، برگزاری اردوهای جهادی است. وی با بیان اینکه بیشترین برنامه اردوهای جهادی در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گفت: پیش‌بینی […]

حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری درباره برنامه‌های نوروزی این اتحادیه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما در ایام نوروز، برگزاری اردوهای جهادی است.

وی با بیان اینکه بیشترین برنامه اردوهای جهادی در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گفت: پیش‌بینی ما این است که حدود ۵ هزار دانش‌آموز در اردوهای جهادی شرکت کنند که روند به خوبی طی شده و استقبال دانش‌آموزان خوب بوده است.

تاریخی اضافه کرد: یک بخش از فعالیت‌های دانش‌آموزان در اردوهای جهادی، ناظر به برنامه‌های علمی و درسی است و با توجه به اینکه دانش‌آموزان اعزام شده از نظر درسی قوی هستند، به دانش‌آموزان مناطق محروم در زمینه درسی و آموزشی کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: بخش دیگر از فعالیت‌های دانش‌آموزان در اردوهای جهادی، اقدامات عمرانی البته به صورت محدود و با هماهنگی دستگاه‌های مربوط است و بخشی دیگر از اقدامات دانش‌آموزان، فعالیت‌های فرهنگی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: اردوهای دانش‌آموزی به صورت سه روزه و هفت روزه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید