منصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در گفتگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، درباره مناظره سوم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اخلاق‌مداری آقای رئیسی که در سه مناظره انجام‌شده به جای تخریب رقیب، به تبیین برنامه و کارنامه‌اش پرداخت، گفت: انتظار جامعه به‌ویژه در مناظره سوم آن بود که این مناظره بتواند قدری […]

منصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در گفتگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، درباره مناظره سوم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اخلاق‌مداری آقای رئیسی که در سه مناظره انجام‌شده به جای تخریب رقیب، به تبیین برنامه و کارنامه‌اش پرداخت، گفت: انتظار جامعه به‌ویژه در مناظره سوم آن بود که این مناظره بتواند قدری شور و شوق انتخاباتی در جامعه ایجاد کند و مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببرد.

وی افزود: متأسفانه این انتظار در مناظره سوم برآورده نشد و نتوانست آن شوک و هیجان لازم را در مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو بسیج کند.

مدیر مسئول روزنامه آفتاب‌یزد تصریح کرد: امیدواریم در هفته آتی نامزدها بتوانند بهتر وارد عمل شوند و شوکی به جامعه داده و تهییجی در جامعه ایجاد کنند البته برخی از نامزدها باز اخلاق را رعایت نکردند و بحث‌هایی را مطرح کردند که بیشتر از جانب بیگانگان مطرح می‌شد.

وی یادآور شد: بهتر بود مشاورین نامزدها در ستادهای انتخاباتی‌شان دقت می‌کردند و به نامزدها می‌گفتند که چنین حرف‌هایی را مطرح نکنند که گویا برای عدم مشارکت مردم در انتخابات گرا می‌دهند.

مظفری تأکید کرد: برخی از کاندیداهای ما برای اینکه چند رأی به دست بیاورند به اصطلاح زمین و زمان را به هم دوختند و خیلی از موضوعات را زیر سوال بردند به این تصور که ضد انقلاب در خارج از کشور بیاید و در داخل کشور به آن‌ها رأی بدهد. برای خوشایند آن‌ها حرف زدند.

مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد خاطرنشان کرد: برخی از کاندیداها برای اینکه ضعف دیده شدن داشتند و می‌خواستند خودی نشان بدهند حملاتشان را به نامزد اصلی و پرتحرک انتخابات که آقای رئیسی باشد، متمرکز کردند.

وی افزود: یک نامزد انتخاباتی دیگری حرف می‌زد، اما در جواب مخاطبشان آقای رئیسی بود برای اینکه بتوانند فضای دو قطبی خودشان با آقای رئیسی را ایجاد کنند.

مظفری تأکید کرد: امیدواریم این بداخلاقی‌ها در این هفته کاهش یابد و نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های خود برای مردم را بازگو کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم مشارکت بیشتری را در انتخابات داشته باشیم.

مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد گفت: آقای رئیسی واقعاً بااخلاق و متانت وارد این مناظرات شدند هرچند که اطلاعات ایشان نسبت به دیگر نامزدها، افراد و ضعف‌هایی که در جامعه وجود داشت، بیشتر بود.

مظفری در پایان تصریح کرد: آقای رئیسی برای اینکه خاطر مردم مکدر و امید مردم ناامید نشود با بزرگواری و متانت از کنار برخی موضوعات عبور کردند و موضوعاتی که به آن‌ها پاسخ دادند و یا مطرح کردند، کاملاً کارشناسی شده و دقیق بود.