در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، روح الله ایثاری (۲ گل)، مسعود عباسی، حسین رضوی و سعید قلندری برای تیم فردوس قم و بابک نصیری، رضا آبگون و امیر خونجهان برای تیم سپاهان اصفهان گلزنی کردند. تیم فوتسال فردوس قم در نیمه نخست این دیدار […]

در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، روح الله ایثاری (۲ گل)، مسعود عباسی، حسین رضوی و سعید قلندری برای تیم فردوس قم و بابک نصیری، رضا آبگون و امیر خونجهان برای تیم سپاهان اصفهان گلزنی کردند.

تیم فوتسال فردوس قم در نیمه نخست این دیدار با وجود بازی سریع و درگیرانه، اما همچون بازی های گذشته با ضعف مفرط در گلزنی، ۲ بر صفر از حریف اصفهانی خود عقب افتاد، اما در نیمه دوم توانست با یک بازگشت رؤیایی، بازی را به سود خود به پایان برساند.

در این دیدار بسیار دیدنی و سریع، بازیکنان فردوس در نیمه دوم توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند و با زدن گل های اول و دوم، روحیه از دست رفته خود را به دست آورده و تیم خوب و تکنیکی سپاهان را با شوت های زیبا به زانو درآوردند.

تیم فوتسال فردوس قم با این پیروزی ۹ امتیازه شد و با کسب ۳ برد و ۶ باخت و تفاضل گل ۱۴- در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قرار گرفته است و تیم فوتسال سپاهان نیز با همین امتیاز و با تفاضل گل بهتر در رده نهم قرار دارد./