شریف خسروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: گرچه به وضعیت تقریبا مناسبی در کنترل ویروس کرونا در شهرستان رسیده ایم اما مردم باید کماکان از حضور در تجمعات بپرهیزند. وی با اشاره به همراهی خوب مردم و قدردانی از آنان برای عمل به توصیه های مسوولان عنوان کرد: با اعلام […]

شریف خسروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: گرچه به وضعیت تقریبا مناسبی در کنترل ویروس کرونا در شهرستان رسیده ایم اما مردم باید کماکان از حضور در تجمعات بپرهیزند.

وی با اشاره به همراهی خوب مردم و قدردانی از آنان برای عمل به توصیه های مسوولان عنوان کرد: با اعلام آزاد شدن فعالیت برخی واحدهای صنفی و حضور مردم در بازار، بیم آن می رود که زحماتی که درخصوص کنترل این ویروس کشیده ایم، هدر رود لذا از مردم انتظار می رود کماکان توصیه های بهداشتی را بکار گیرند و از حضور غیر ضروری در شهر  و در تجمعات عزاداری و شادی بپرهیزند.

وی تصریح کرد: در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در استان، سلسله از شیوع بسیار بالایی برخوردار بود بگونه ای که وضعیت قرمز در این شهرستان اعلام شد اما با اعمال طرح های مختلفی همچون تعطیلی بازار، جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی و گردشگران به مناطق گردشگری و قرنطینه خانگی، توانستیم به وضعیت مناسبی درخصوص کنترل وروس کرونا در شهرستان برسیم و از وضعیت قرمز خارج شویم. 

وی به سمپاشی و ضدعفونی معابر شهری توسط شهرداری های فیروزآباد و الشتر اشاره کرد و افزود: همچنین روستاهای شهرستان کماکان با همکاری بخشداران و دهیاران ضدعفونی و سمپاشی می شوند و ارتش پیاده لرستان نیز در سمپاشی روستاهای مناطق محروم به کمک شهرستان آمده و تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.