به گزارش عصر جمعه پردیسان آنلاین از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی با حضور میدانی در اردوگاه دین پایه ترک اعتیاد کرامت، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد. وی اشتغال‌زایی برای معتادان بهبود یافته را از نقاط قوت این اردوگاه خواند و گفت: رفتار محبت‌آمیز با افراد و ایجاد انگیزه و اعتماد […]

به گزارش عصر جمعه پردیسان آنلاین از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی با حضور میدانی در اردوگاه دین پایه ترک اعتیاد کرامت، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

وی اشتغال‌زایی برای معتادان بهبود یافته را از نقاط قوت این اردوگاه خواند و گفت: رفتار محبت‌آمیز با افراد و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس از نکته‌های مهم‌ در بازگشت نداشتن آنها به اعتیاد می‌باشد که خوشبختانه در این مرکز به آنها توجه شده است.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های ویژه مردم و خیران در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه تصریح کرد: کاهش معضل‌های اجتماعی از جمله اعتیاد با تمرکز محض به اعتبارها و توانمندی‌های دولت امکان پذیر نیست و به همین دلیل باید از کمک خیران استفاده شود.

وی همچنین مشارکت سایر نهادها برای کمک به توسعه فعالیت‌های کمپ‌های ترک اعتیاد دولتی و خصوصی را مهم و موثر دانست و گفت: باید مشکل‌های زیرساختی اردوگاه‌ها احصا و در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد اجرایی استان در یکی از کمپ‌های اعتیاد مورد بررسی قرار گیرد./