احمد مرزبان در گفت وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، اظهار کرد: برای تکمیل سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی، با تأمین زمین ثبت نام مجدد برای شهرهایی که در مراحل قبلی ثبت نام نداشتند آغاز شد. وی افزود: در برخی از شهرهای استان مرکزی با تلاش ادارات شهرستان‌ها زمین برای اجرای طرح مسکن […]

احمد مرزبان در گفت وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، اظهار کرد: برای تکمیل سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی، با تأمین زمین ثبت نام مجدد برای شهرهایی که در مراحل قبلی ثبت نام نداشتند آغاز شد.

وی افزود: در برخی از شهرهای استان مرکزی با تلاش ادارات شهرستان‌ها زمین برای اجرای طرح مسکن تأمین، و قرار شد ثبت‌نام مجدد برای متقاضیان جدید انجام شود.

مرزبان خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شد تا هفته آینده با اعلام ظرفیت شهرهای که توانستند تأمین زمین کنند (توره، تفرش، آشتیان، پرندک، غرق آباد، زارقان و زاویه) ثبت نام مجدد طرح اقدام مسکن ملی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند بلافاصله بعد از اعلام رسمی همانند دفعات گذشته مدارک لازم را با همان شرایط ارائه دهند و چنانچه واجد شرایط باشند، از آنها برای تکمیل پرونده دعوت به عمل خواهد آمد.

وی همچنین از اعلام اسامی متقاضیان جایگزین طرح ملی در شهر ساوه خبر داد.