فرماندار نایین گفت: در مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) باید ضمن بیان آرمان‌های ایشان با استفاده از جهاد تبیین و تبیین شخصیتی شهدای خدمت، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو را فراهم کنیم.

به گزارش پردیسان آنلاین از اصفهان، محمد کریمی صبح امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت یوم‌الله ۱۵ خرداد، ضمن گرامیداشت شهیدان خدمت اظهار کرد: تعابیری که رهبر معظم انقلاب در منزل شهید رئیسی و پیش از نماز بر پیکر ایشان فرمودند کم‌نظیر یا بی‌نظیر بود و این نشان‌دهنده آن است که مقام معظم رهبری الگویی از مسئول تراز انقلاب را تبیین کردند که ما کارگزاران نظام باید به سمت این الگو حرکت کنیم.

وی افزود: امروز در خصوص تصمیم‌گیری برای برنامه‌ریزی گرامیداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای یوم‌الله ۱۵ خرداد جمع شده‌ایم و باید با یک نگاه جدید و مبتکرانه به مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت ۱۵ خرداد بپردازیم.

گرامیداشت ارتحال امام (ره) همراه با تبیین ابعاد شخصیتی شهدای خدمت

فرماندار نائین خاطرنشان کرد: به‌طور معمول برنامه زمان‌بندی انتخابات‌ها حدود هفت تا هشت ماه زودتر اعلام می‌شد، اما امروز که باید ۳۲ روز دیگر انتخابات ریاست‌جمهوری را برگزار کنیم، وارد یک کار فشرده شده‌ایم و من و همکارانم باید روزانه حداقل ۱۸ تا ۲۰ ساعت کار کنیم تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند نباید خللی در کار کشور ایجاد شود، عمل کنیم.

کریمی تاکید کرد: در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل ضمن بیان ابعاد شخصیتی و آرمان‌های امام (ره)، باید با استفاده از جهاد تبیین، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو را فراهم کنیم.