کتاب عصر انقلاب اسلامی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی به استناد آمارهای بین المللی به قلم احمد نظرپور از سوی انتشارات عقیله عشق منتشر شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، کتاب عصر انقلاب اسلامی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی به استناد آمارهای بین المللی به قلم احمد نظرپور از سوی انتشارات عقیله عشق منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در توضیح این کتاب باید گفت:

بنابر بیانات مقام معظم رهبری، مهمترین و اصلی ترین برنامه کنونی دشمن، تصویر سازی غلط از وضعیت ایران و جهان در افکار عمومی است و هدف دشمن از این برنامه، ایجاد تصویری سیاه و تاریک و ناامید کننده از وضعیت جمهوری اسلامی و در مقابل، ساختن تصویری سفید روشن و آرمانی از وضعیت کشورهای توسعه یافته به ویژه ایالات متحده آمریکاست تا در نتیجه این تصویرسازی مردم برای خروج از وضعیت نابسامان خود به سمت توسعه یافتگی به سبک کشورهای غربی حرکت کرده و به دلیل نبود ثروت و تکنولوژی لازم برای توسعه یافتگی مجبور شوند به یکی از مراکز قدرت و ثروت به ویژه ایالات متحده آمریکا وابسته شوند.

برای مقابله با این چالش فکری، ضروری است با استفاده از منابع آماری پذیرفته شده در نزد جوامع بین الملل، کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را با کارنامه رژیم گذشته و کارنامه کشورهای دیگر دنیا به ویژه کشورهای توسعه یافته مقایسه کنیم تا نادرستی تصویری که رسانه های بین المللی در جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی ایران ساخته و پرداخته اند بیش از پیش آشکار شود.

ارجاعات این کتاب به معتبرترین منابع بین المللی نظیر داده های اطلاعاتی سازمان ملل بانک جهانی سازمان جهانی غذا و کشاورزی سازمان جهانی سلامت دفتر برنامه توسعه ملل متحد و دیگر مراجع آماری جهانی مستند شده است

این کتاب دارای ۱۲ فصل «استقلال»، «اقتدار نظامی»، «کرامت زن»، «عدالت اجتماعی»، «عصر انقلاب اسلامی»، «فروپاشی دنیای غرب»، «پیروزی محور مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی» و … می باشد.