مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: امروز کشور در یک نبرد ناجوانمردانه اقتصادی با دشمنان قسم خورده، دست و پنجه نرم می‌کند و ما راهی جز استفاده از همان الگوی جواب دادۀ دوران دفاع مقدس نداریم.

به گزارش پردیسان آنلاین، محمد کمال زاده، مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است…

«سوم خرداد، یادآور به ثمر نشستن مقاومت انسان‌هایی است که در برابر دشمن تا به دندان مسلح ایستادن و خرمشهر عزیز را به آغوش ایران بزرگ اسلامی برگرداندند. عزم راسخِ مردان و زنانی که یک صدا و همدل، تحت فرماندهی امام دل‌ها، پیر جماران، قدم‌های محکم چون پولاد برداشتند و خاک وطن را از لوث وجود اهریمن پاک کردند می‌تواند برای نسل امروز سرمشق باشد و برای همیشۀ تاریخ یادمان باشد ملتی که خدا را در دل دارد و از رهبری حکیم بهره ببرد و وحدت کلمه داشته باشد قطع به یقین پیروز و موفق است.

امروز نیز کشور در یک نبرد ناجوانمردانه اقتصادی با دشمنان قسم خورده، دست و پنجه نرم می‌کند و ما راهی جز استفاده از همان الگوی جواب دادۀ دوران دفاع مقدس یعنی توکل بر خدا، پیروی از رهبری حکیمانه و وحدت کلمه نداریم و تأملی در شعار سال که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان شده است حکایت از همین توجۀ به مردم و ایجاد هم افزایی در بخش تولید با حضور مردم دارد. مردمی که در دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه‌ها نشان داده‌اند هرگاه زمینه حضورشان فراهم شود می‌توانند به بهترین شکل ممکن نقش آفرینی کنند و نسخۀ ارائه شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اقتصاد ایران، که شرط مشارکت مردم در آن لحاظ شده است می‌تواند هموار کنندۀ بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی کشور باشد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فولاد آلیاژی ایران، یاد و خاطرۀ همه شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای فتح خرمشهر را گرامی می‌دارم و اعلام می‌دارم همه ارکان این شرکت با عزمی راسخ آمادۀ هرگونه فداکاری در جنگ اقتصادی کنونی هستیم و به فضل پروردگار در این عرصه نیز مانند فتح خرمشهر سربلند بیرون خواهیم آمد.»