مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: با استعدادی که در منطقه ۷ اصفهان وجود دارد در قالب پروژه مشارکتی احداث مجموعه مسکونی امید در بخش خصوصی را با همکاری شرکت سداد آغاز کردیم و به مولدسازی یکی دیگر از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی مشغول هستیم.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: توسعه و پیشرفت محلات یکی از ویژگی‌های اصلی توسعه شهر است و سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان این بخش را در اولویت قرار داده است تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، از مشارکت اهالی هر محل برای پیشرفت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی و تفریحی شهر اصفهان، برنامه‌ریزی انجام شده است، افزود: در منطقه ۷ شهرداری اصفهان، به مولدسازی یکی دیگر از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی مشغول هستیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با استعدادی که در منطقه ۷ اصفهان وجود دارد، در قالب پروژه مشارکتی احداث مجموعه مسکونی امید در بخش خصوصی را با همکاری شرکت سداد آغاز کردیم که از شرکت‌های پیشرو و فعال در زمینه ساخت‌وساز و یکی از توسعه‌دهندگان بنام در امر سازندگی اصفهان است.

حیدری تاکید کرد: با شناختی که نسبت به توان، تخصص و سابقه اجرایی سرمایه‌گذار پروژه داریم، ضمن در نظر داشتن رضایت متقاضیان و سرعت در انجام پروژه، آن را به پروژه شاخص از لحاظ کمی و کیفی در منطقه ۷ اصفهان تبدیل خواهیم کردیم.