مدیر منطقه ۵ شهرداری اراک از پایش، نظارت مستمر بر فضاهای شهری این منطقه برای رفع مشکلات موجود خبر داد.

وحید ایرجی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در مرکزی، اظهار کرد: تاکنون درصد و حجم زیادی از معضلات شهری در رصد میدانی و روزانه عوامل اجرایی این منطقه شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام شده است.

وی افزود: رفع بعضی معضلات شهری با توجه به حجم کار و وسعت آن به زمان بیشتری نیاز دارد که با تلاش شبانه‌روزی عوامل منطقه انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اراک از پایش، نظارت مستمر بر فضاهای شهری این منطقه برای رفع مشکلات موجود خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان از خادمان خود در مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند که برای نگهداشت شهر بیشتر از قبل تلاش شود تا اراک با سیمایی آراسته، زیبا، پرشور و طراوت در مقابل دیدگان آن‌ها به نمایش درآید، به همین دلیل در این منطقه طرح نگهداشت شهر به شکل ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

ایرجی اضافه کرد: با پایش‌های مستمر در سطح محله‌ها شاهد رفع بسیاری از معضلات شهری هستیم.

وی درباره فعالیت‌های مختلف شهری از جمله ترمیم و تعویض پل‌ها، ترمیم آسفالت پیاده‌روها، ایجاد جداول برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و سایر فعالیت‌ها در سطح منطقه گفت: این عملیات به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و محورها و شریان‌های اصلی و فرعی که در هفته‌های آینده به‌عنوان نقاط هدف برای اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهری انتخاب شده‌اند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.