به گزارش پنجشنبه شب مرکز خبر حوزه، این همایش که به همت نهادهای مختلف دولتی و مردمی برگزار شد کار خود را از چند ماه قبل با فراخوان اثرها در سیزده قالب از جمله شعر، پوستر، فیلم و پادکست شروع کرد. دبیر اجرایی همایش در سخنرانی خود در این آیین گفت: این همایش که با […]

به گزارش پنجشنبه شب مرکز خبر حوزه، این همایش که به همت نهادهای مختلف دولتی و مردمی برگزار شد کار خود را از چند ماه قبل با فراخوان اثرها در سیزده قالب از جمله شعر، پوستر، فیلم و پادکست شروع کرد.

دبیر اجرایی همایش در سخنرانی خود در این آیین گفت: این همایش که با هدف نهادینه سازی فرهنگ فاطمی و مکتب فاطمی حاج قاسم راه افتاده با مشارکت نهادهایی همچون سپاه علی ابن ابی طالب، شهرداری، استانداری، سازمان تبلیغات و بنیاد شهید و امور ایثارگران قم انجام شده است.

جواد اشعری افزود: در این همایش بیش از چهار هزار نفر ثبت نام کردند، که در نهایت یک هزار و ۳۶۰ اثر فاخر به مرحله داوری راه پیدا کرد که در سیزده قالب مختلف شعر، پوستر، فیلم و پادکست می‌باشد.

دبیر اجرایی همایش خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ داور مطرح کشوری این آثار را ارزیابی کردند، و افراد شرکت کننده از کودک هشت ساله تا شخص ۸۳ ساله بودند.