رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پس از شهادت آیت‌الله رئیسی باید با کوشش بیشتر خدمت کنیم و در همکاری با مجموعه دولت قدم برداریم، گفت: مدیریت شهری در همه زمینه‌ها یار و همراه دولت جاری و آتی در جهت تحقق شعار سال و اجرای سیاست‌های کلان خواهد بود.

به گزارش پردیسان آنلاین، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه ششم خرداد_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت شهید سیدابراهیم رئیسی و همراهان او اظهار کرد: یکشنبه گذشته ابتدا با خبر سانحه بالگرد و سپس با خبر شهادت رئیس‌جمهور و همراهان او مواجه شدیم؛ یک هفته است که ملت ایران غرق در عزا است، البته رهبر معظم انقلاب فرمودند «این تقدیر الهی نعمات و برکات فراوانی دارد» که امیدواریم نعمات و برکات خون شهدای ابتدای انقلاب تا این شهید عزیز مشمول کشور و انقلاب شود.

وی افزود: در ادامه، کار برای مسئولان سخت خواهد بود، چراکه باید با کوشش بیشتر خدمت کنیم و در همکاری با مجموعه دولت قدم برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری انتخابات وظیفه همه ما است که مدیریت شهری نیز در این راستا نقش دارد.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در تمام زمینه‌ها یار و همراه دولت جاری و آتی برای تحقق شعار سال و اجرای سیاست‌های کلان خواهد بود، همچنین برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام و تقویت مناسبات بین‌المللی که از ویژگی‌های شاخص دولت شهید رئیسی بود و همه اقداماتی که به آینده روشن نظام و انقلاب منتهی خواهد شد، تلاش خواهد کرد.

نورصالحی با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله آل‌هاشم بیان کرد: او ششمین امام جمعه شهید کشور بود که امیدواریم راهش برای ما الگو قرار گیرد.

وی بیان کرد: شهید امیرعبداللهیان وزیر خارجه طی ۳۳ ماه خدمت بدون داعیه خدماتی انجام داد که مجموعه مناسبات بین‌المللی که رو به سردی و افول گذاشته شده بود، رو به بهبودی رفت؛ بیش از ۶۵ هیئت بلندپایه از دولت‌های مختلف برای حضور در مراسم و عرض تسلیت در ایران حضور پیدا کردند و همه این‌ها مزد خلوص در خدمت و نیت این شهدا بود.