مدیریت شهری قم با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت خواهد بود.

مدیریت شهری قم با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت خواهد بود.

به گزارش پردیسان آنلاین، هنوز دو هفته از حضور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت همراه به استان قم نگذشته که این بار مجدد شهر آماده استقبال از رئیس‌جمهور مردمی و خدوم می‌شود، ولی این بار برای تشییع پیکرهای پاک شهدای راه خدمت.

هنوز دو هفته از برگزاری مراسم استقبال و شور و شوق مردمی در قم برای دیدار با رئیس‌جمهور نمی‌گذرد که این بار آیین استقبال و بدرقه پیکرهای پاک شهدای راه خدمت در قم برگزار می‌شود.

در این راستا مدیریت شهری نیز مانند گذشته با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت خواهد بود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم، ضمت تسلیت شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و همراهانشان، با اشاره به آماده‌باش کامل عوامل و تجهیزات شهرداری قم برای برگزاری تشییع باشکوه این شهدای والامقام، اظهار داشت: شهرداری قم با همکاری دستگاه‌های دیگر خدمات مختلفی در حوزه‌های گوناگون برای این مراسم پیش‌بینی کرده است.

مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه فضاسازی‌های مختلفی در سطح همزمان با شهادت شهدای راه خدمت انجام‌شده است، اذعان کرد: سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فرهنگی و اجتماعی، سیما منظر و فضای سبز، مدیریت پسماند در کنار دیگر بخش‌های ستادی و عملیاتی شهرداری قم در آماده‌باش کامل هستند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز با بیان اینکه کلیه ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در آماده‌باش کامل و با تمامی اتوبوس‌های شهری سرویس‌دهی انجام خواهد شد، ابراز کرد: اتوبوس‌ها در کلیه خطوط برای تسهیل تردد در رسیدن به مراسم تشییع در آماده‌باش هستند.

رضا خانه‌زاد یزدی ادامه داد: حسب دستور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در مسیر برگشت از مسجد مقدس جمکران به‌صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی همزمان با ساعات تشییع شهدای راه خدمت، تصریح کرد: این آماده‌باش با حضور بیشتر بازرسان و ناظران جهت سهولت تردد مردم به بلوار پیامبر اعظم(ص) و برگشت از مسجد مقدس جمکران اجرایی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم همچنین از آمادگی پارکینگ‌های هسته مرکزی، اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران برای خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران خبر داد و افزود: جلسات هماهنگی در این راستا برگزار و با نظارت‌های بیشتر، این پارکینگ‌ها در خدمت مردم همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت هستند.

انتهای پیام/۱۰۳