مهران شاهین ‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در نشست خبری پس از برد تیمش در برابر سوریه اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا فرصت خوبی برای ما در آستانه المپیک است تا برای این بازی ها آماده شویم. امیدوارم زودتر صعودمان به کاپ آسیا قطعی شود تا به جوان‌ترها فرصت دهیم و آینده خوبی […]

مهران شاهین ‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، در نشست خبری پس از برد تیمش در برابر سوریه اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا فرصت خوبی برای ما در آستانه المپیک است تا برای این بازی ها آماده شویم. امیدوارم زودتر صعودمان به کاپ آسیا قطعی شود تا به جوان‌ترها فرصت دهیم و آینده خوبی برای بسکتبال کشورمان بسازیم.

وی ادامه داد: از بازیکنان در این بازی راضی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که با تمام‌ وجود بازی کردند. سوریه تیم خوب و قدرتمندی بود که در بازی های آسیایی نیز ما را اذیت کرد و برابرمان عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان تصریح کرد: بازیکنانی که به اردو آمدند آمادگی خوبی دارند. البته به دلیل بازی‌های پر فشار لیگ از نظر ذهنی خسته اند اما باید برای بازی دوم آماده شوند.

وی با بیان این مطلب که امسال لیگ خوبی داریم گفت: بازیکنان آماده هستند و جا دارد از باشگاه ها تشکر کنم.

شاهین طبع درباره دیدار با قطر بیان کرد: قطر تیم خوبی دارد. کادر فنی آنها از سوریه بهتر است. چند بازیکن چند ملیتی هم دارند که قطعا کارمان سخت خواهد شد. امیدوارم مردم عزیز در بازی دوم حضور بیشتری در سالن داشته باشند.