حامد حدادی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه در مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی کاپ آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد همه از کسانی که با وجود باران و هوای سرد به سالن آمدند تشکر کنم. امیدوارم در بازی دوم سالن پر شود. وی ادامه داد: بازی خیلی خوب بود. یک […]

حامد حدادی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه در مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی کاپ آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد همه از کسانی که با وجود باران و هوای سرد به سالن آمدند تشکر کنم. امیدوارم در بازی دوم سالن پر شود.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوب بود. یک مقدار در ابتدای مسابقه شوک وارد شد که تاثیرش را بر کارمان دیدید. شروعمان کمی خوب نبود اما در ادامه آنطور شد که می خواستیم و با اختلاف کار را پیش بردیم.

ستاره بلند قامت بسکتبال ایران که بهترین بازیکن این دیدار نیز شد بیان کرد: بازی اول همیشه سخت است و تا بخواهید جا بیفتید زمان می برد. خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم و به برتری برسیم.

حدادی درباره مسابقه با قطر نیز گفت: در بازی قبلی مقابل قطر این تیم هرچه زد وارد سبد شد. قطعا با برنامه ریزی خوب وارد میدان می شویم تا عملکرد بهتری نسبت به آن مسابقه داشته باشیم.