سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: دیوارنگاره شهر زنجان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش رنگ خدمت به خود گرفت.

اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در زنجان اظهار کرد: دیوارنگاره شهر زنجان در مناسبت‌های مختلف تغییر می‌کند که در این ایام هم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور با تصویر خادم‌الرضا تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر عرشه‌های پل با عنوان شهید خدمت و همچنین فضاسازی شهر با پرچم‌های سیاه رنگ از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری به مناسبت این حادثه دردناک است، گفت: در واقع نمود عینی اقدامات شهرداری در خصوص فضاسازی شهری است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به نیمه برافراشتن پرچم میدان بسیج به نشانه عزا در سطح شهر گفت: بیش از هزار متر بنر با موضوع شهدای خدمت در سازه‌های تبلیغاتی شهر شامل بیلبورد، عرشه پل‌های هوایی، استند و به‌صورت داربستی در سطح شهر اکران شد.

وی همچنین با اشاره به مشارکت شهرداری در سایر برنامه‌های برگزار شده به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی بیان کرد: در این مدت نیروهای آتش‌نشانی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و کارگران خدمات شهری نیز اقدامات ارزشمندی را در حوزه پاک‌سازی و نظافت شهری انجام دادند.