مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه فاتح گمنام، روایتی از پیروزی‌های بزرگ ملت ایران از سردار شهید محمود شهبازی تا سردار شهید محمدرضا زاهدی اشاره داشته و به یاد خادم ملت ایران شهید آیت‌الله رئیسی می‌پردازد، امروز (پنجشنبه) به مناسبت فتح خرمشهر در مدرسه مکتبی خیابان جابر انصاری برگزار می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد روایت پیروزی ملت بزرگ ایران در عملیات بیت‌المقدس به شمار می‌آید که این رویداد را به عملیات وعده صادق گره زده‌ایم که امام ما وعده داده است؛ «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، بلکه زودتر را».

وی افزود: ایران اسلامی آماده جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) بود که خبر بسیار ناگوار شهادت دولت‌مردان و از خود گذشتگان، کام آزادگان جهان را تلخ کرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروز که پنج روز از فقدان رئیس‌جمهور کشورمان می‌گذرد، مهمان شهدا هستیم و به این مناسبت ویژه برنامه‌ای با عنوان «گمنام فاتح» که روایت رشادت‌های سردار شهید حاج محمود شهبازی تا شهید زاهدی، روایتی از پیروزی‌های بزرگ ملت ایران است، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به‌دلیل مقارن بودن این برنامه با ایام شهادت رئیس‌جمهور شهید و محبوب ایران، ویژه برنامه فاتح گمنام با تبرک نام و خاطر سید و خادم‌الرضا (ع) شهید سیدابراهیم رئیسی همراه خواهد بود.

محمدحسینی با اشاره به زمان و مکان برگزاری مراسم خاطر نشان کرد: این مراسم امروز _پنجشنبه سوم خرداد_ ساعت ۲۰:۰۰ در مدرسه مکتبی خیابان جابر انصاری برگزار می‌شود و از عموم دعوت به عمل می‌آید به پاس رشادت‌های این عزیزان در این برنامه حضور به‌هم رسانند.