شهردار قم از برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای راه خدمت و آماده‌سازی فضای بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

شهردار قم از برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای راه خدمت و آماده‌سازی فضای بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسیر تشییع شهدای راه خدمت در قم، ضمن عرض تسلیت شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی و همراهان اظهار کرد: همه در این راستا وظیفه انجام کار داریم و باید برای تشییع باشکوه این بزرگان تمام امکانات شهر بسیج شود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته ستادهای مختلفی در شهرداری قم برای گرامیداشت شهدای والامقام تشکیل و برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام‌شده است، افزود: اقدامات مختلفی برای سیاه‌پوشانی شهر، اطلاع‌رسانی با خودروهای سیار، مزین کردن شهر به تصاویر شهدا انجام‌گرفته است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه حدود ۱۶۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ون برای بازگشت مردم و شهروندان پیش‌بینی‌شده است، افزود: خدمات ناوگان عمومی در مسیر برگشت به‌صورت رایگان خواهد بود.

سقائیان نژاد از برپایی ۵۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۲۰ موکب توسط شهرداری قم برپا خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیز سرویس‌های بهداشتی و امکانات در اماکن پرتردد گفت: همه وظیفه داریم در میدان باشیم و بسترساز برای کسانی باشیم که در میدان هستند تا مراسمی در شأن این عزیزان در قم انجام شود.