رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق و سازمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در سطح مناطق شهرداری این کلان‌شهر سال گذشته ۴۴۴ قرارداد عمرانی منطقه‌ای به مبلغ بیش از ۲,۸۴۲ میلیارد ریال منعقد شده است.

سیدعلی شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: سال گذشته در سطح مناطق شهرداری اصفهان ۴۴۴ قرارداد عمرانی منطقه‌ای به مبلغ بیش از ۲,۸۴۲ میلیارد ریال که در حد اختیارات مناطق بوده، منعقد شده است.

وی افزود: از مجموع ۴۴۴ قرارداد، ۱۳۵ قرارداد مربوط به تعمیر و نگهداری در سطح مناطق با مبلغ ۷۲۲ میلیارد ریال، ۷۶ قرارداد مربوط به آسفالت معابر در سطح مناطق با مبلغ ۴۸۵ میلیارد ریال، ۶۲ قرارداد مربوط به ساماندهی و جدول گذاری در سطح مناطق با مبلغ ۳۹۰ میلیارد ریال و مابقی به سایر پروژه‌ها اختصاص یافته است.

رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق و سازمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته ۸۶۹ قرارداد عمرانی منطقه‌ای تحویل موقت و قطعی شده است که از این تعداد ۴۴۲ پروژه مربوط به قراردادهایی بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده، تحویل موقت شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

شهیدی گفت: از این تعداد، ۴۲۷ قرارداد نیز تحویل قطعی شده است.