حجت الاسلام سعید آزادی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه یکی از وظایف بسیجی پیروی از دستورات مقام مظعم رهبری است، اظهار کرد: باور ما این است بسیجی هایی هستیم که آمده ایم در مجموعه نیروی انتظامی ولایتمداری کنیم وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم […]

حجت الاسلام سعید آزادی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه یکی از وظایف بسیجی پیروی از دستورات مقام مظعم رهبری است، اظهار کرد: باور ما این است بسیجی هایی هستیم که آمده ایم در مجموعه نیروی انتظامی ولایتمداری کنیم

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای انتظامی مجاهدان واقعی فی سبیل الله هستند، اضافه کرد: بسیج مجموعه ای به بزرگی انقلاب اسلامی است.

به گفته جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فارس، وظیفه نیروی انتظامی تولید امنیتی است که مردم آن را احساس کنند، در همین راستا برای شرح بیان و تفکرات امامین انقلاب کسانی باید باشند که تخصص در حوزه دین، انقلاب و در فهم و درک و تبیین شعائر دینی داشته باشند، از این رو روحانیون در مجموعه عقیدتی نیروی انتظامی انجام فعالیت های خود می پردازند.

کمک بیش از ۳ میلیاردی نیروی انتظامی در ایام کرونا

حجت الاسلام آزادی، فعالیت های نیروی انتظامی و روحانیون عقیدتی سیاسی در سطح استان را در ایام کرونا مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه و مواسات، فرماندهی انتظامی استان فارس خوش درخشید و بیش از ۳ میلیارد تومان در این ایام به افراد آسیب دیده از کرونا کمک کرد.

وی همچنین در خصوص شرایط حضور روحانیون در عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، افزود: در تمام طول سال روحانیونی که دارای شرایط از جمله اتمام سطح دو باشند می توانند پس از مراجعه به دفتر عقیدتی سیاسی استان فارس و طی مراحل در آزمون نهایی عقیدتی شرکت کنند.

ارائه خدمت روحانیون در کلانتری های سطح استان فارس

جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فارس به اجرای طرح «هر کلانتری یک روحانی» اشاره کرد و گفت: اکنون در سطح استان تعداد قابل توجهی از روحانیون به عنوان مشاور دینی در کلانتری ها حضور دارند که به مردم ارائه خدمت می کنند؛ بیش از ۲۰ کلانتری در سطح شیراز از حضور روحانیون بهره می برند که الحمدلله موفق بوده اند.

تشکیل بسیج برگرفته از پیامبر گرامی اسلام(ص) است

حجت الاسلام آزادی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج نیز خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج برگرفته از سیره نبی مکرم اسلام(ص) بوده است که حضرت از بدو آغاز تبلیغ به دنبال راه اندازی بسیج مسلمین به منظور نجات بخشی همه انسان ها بوده است.

وی در ادامه با عنوان اینکه حدوث انقلاب اسلامی در سپهر سیاسی دنیا یک کار نو بود، مطرح کرد: کشورها در گذشته برای بقا سیاسی خود، یا باید تحت سیطره غرب به رهبری آمریکا یا بتحت سیطره شرق به رهبری شوروی می بودند، در بحبوحه قدرت نمایی بلوک شرق و غرب یک نظام از دل مردم با شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» به وجود آمد.

جانشین عقدیتی سیاسی فرماندهی انتظامی فارس به شاخصه ها و ظایف بسیجی اشاره و بیان کرد: بسیج یک نهاد مقدس است و یکی از شاخصه های آن این است که در مسیر انقلاب تحت دستورات امامین انقلاب به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام