در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولادسنگ مبارکه از اقدامات مهرداد فقیهیان با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد و امیرحسین کریمدادی به عنوان مدیرعامل جدید فولادسنگ مبارکه معرفی شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولادسنگ مبارکه، با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان هلدینگ تأمین و فرآوری مواد معدنی فولاد مبارکه، رئیس و اعضای هیئت مدیره فولادسنگ به همراه مدیران این شرکت، برگزار شد.

رسول عادل‌زاده، مدیرعامل شرکت تأمین و فرآوری مواد معدنی فولاد مبارکه، در این آئین ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، اظهار کرد: فعالیت در بخش صنعت و به ویژه فولاد همانند دو امدادی است و تلاش تیمی در رسیدن به موفقیت ضروری است.

وی با اشاره به توسعه بخش آهک‌سازی در شرکت فولادسنگ مبارکه، گفت: این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات ممتاز در بخش تملک و اکتشافات معادن به دستاوردهای مهمی رسیده که نیازمند به تجاری‌سازی محصولات است و امیدواریم با زیرساخت‌های انجام شده در این شرکت، شاهد رشد تنوع محصولات معدنی باشیم.

عادل‌زاده با تاکید بر تقویت موارد ایمنی در شرکت فولادسنگ مبارکه، گفت: امیدواریم با شناسایی ریسک‌های بزرگ در بخش ایمنی، بتوان محیطی ایمن‌تر، برای کارگران این شرکت فراهم کرد.

ضرورت تقویت روحیه جهادی در فولادسنگ مبارکه

در ادامه، علیرضا رضایی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولادسنگ مبارکه گفت: روحیه جهادی لازمه موفقیت در مسیر تولید است و امیدواریم بتوان با تقویت روحیه جهادی بیش از پیش در بخش تولید صنعت و معدن کشور مؤثر باشیم.

وی با اشاره به اهمیت شرکت فولادسنگ مبارکه به عنوان اولین زنجیره تولید فولاد، تصریح کرد: افزایش بهره‌وری و گسترش معدن‌کاری با تنوع در سبد محصولات و رضایت ذی‌نعفان می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر در تأمین مواد اولیه گروه فولاد مبارکه یاری برساند.

بحران فولادسنگ را به فرصت تبدیل کردیم

همچنین، مهرداد فقیهیان مدیرعامل سابق فولاد سنگ مبارکه با اشاره به روایت پیشرفت در فولادسنگ، اظهار کرد: در این مدت که در مقام مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه بودم با تلاش و همت کارکنان توانستیم بحران را به فرصت تبدیل کنیم و به دستاوردهای مهمی در بومی سازی تکنولوژی آهک‌سازی و توسعه در معادن دست یابیم.

وی با اشاره به تملک معادن در سراسر کشور با هدف محرومیت زدایی، گفت: در ۱۸ معدن از ۲۲ معدن مزایده‌ای برنده شدیم و در حال تملک ۱۳ معدن هستیم و سرمایه‌گذاری ما در معادن داوران و کودی امسال به ثمر خواهد نشست.

اهمیت به ذی‌نفعان در صدر اهداف فولادسنگ مبارکه

امیرحسین کریمدادی مدیرعامل جدید فولاد سنگ مبارکه نیز در این آیین، اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه حامل پیام مهمی بود که در راه خدمت به کشور نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شرکت فولادسنگ مبارکه، موفقیت‌های کسب شده را ماحصل زحمات مدیران و کارکنان این شرکت دانست و افزود: باید ذی‌نفعان شرکت را بشناسیم و با شناسایی انتظارات آنها موجبات رضایت ایشان را فراهم سازیم.

کریمدادی با اشاره به اینکه سهامداران، ذی‌نفعان اصلی شرکت فولادسنگ مبارکه هستند، تصریح کرد: شرکت تأمین و فرآوری مواد معدنی فولادمبارکه به عنوان ذینفع اصلی شرکت فولادسنگ مبارکه شناخته می‌شود و امیدواریم با هماهنگی و همراهی با سیاست‌گذاری این هلدینگ، بتوانیم در راستای اهداف گروه فولاد مبارکه گام برداریم.

وی کارکنان شرکت را ذینفع دیگری در شرکت فولادسنگ مبارکه معرفی کرد و افزود: ما به کارکنان این شرکت به عنوان منابع انسانی نگاه نمی‌کنیم؛ بلکه از دید ما کارکنان، سرمایه‌های انسانی هستند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار این بخش از ذی‌نفعان باشیم.

کریمدادی بخش سوم ذینفعان شرکت فولادسنگ مبارکه را تامین‌کنندگان معرفی کرد و ادامه داد: تامین‌کنندگان کالا و خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم با الگوگیری از خط مشی فولادمبارکه توجه بیشتری به این بخش از ذی‌نفعان شرکت فولادسنگ داشته باشیم و فازهای توسعه‌ای را با حمایت این بخش پیش ببریم.

وی در نهایت دولت و بخش حاکمیتی را به عنوان ذینفع مهمی در شرکت فولادسنگ مبارکه معرفی کرد و افزود: در تعامل با این بخش‌، می‌توان در راستای راهبرد سال و جهش تولید به دستاوردهای ارزنده‌ای دست یافت.

گفتنی است در این آئین از تلاش‌ها و اقدامات مهرداد فقیهیان با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد و امیرحسین کریمدادی به عنوان مدیرعامل جدید فولادسنگ مبارکه معرفی شد.