مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای راه خدمت در بلوار پیامبر اعظم(ص) و پیش‌بینی خدمات و نیازهای شهروندان در طول این مسیر خبر داد.

آماده‌سازی مسیر تشییع شهدا / اختصاص 10 دستگاه بالابر جهت پوشش رسانه‌ای مراسم

مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌سازی مسیر تشییع شهدای راه خدمت در بلوار پیامبر اعظم(ص) و پیش‌بینی خدمات و نیازهای شهروندان در طول این مسیر خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین، سید محسن میرهادی در حاشیه آغاز مراسم تشییع شهدای راه خدمت در شهر مقدس قم که در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) از سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، گفت: با تلاش عوامل خدمات شهری مناطق هشتگانه در طول مسیر و اطراف مسجد مقدس جمکران، امکانات و خدمات موردنیاز آماده و مهیا شده است.
وی از آماده‌سازی بیش از ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در طول مسیر و اطراف مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: استقرار تانکرهای آب، نیروهای پاکبان و اکیپ‌های رفع تخلفات شهری نیز در طول مسیر تشییع انجام‌شده است.
مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم فضاسازی ویژه مسیر تشییع را از دیگر اقدامات مجموعه شهرداری قم و مناطق هشتگانه دانست که در سطح شهر و به‌صورت ویژه و متمرکز در هسته مرکزی و اطراف حرم مطهر، مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و پیرامون مسجد مقدس جمکران انجام‌شده و است و تصریح کرد: علاوه بر اکران تبلیغات محیطی در سازه‌های ثابت و موقت در طول بلوار پیامبر اعظم(ص)، نصب پرچم‌ها و ریسه‌ها و کتیبه‌های مشکی نیز در طول این مسیر تشییع صورت گرفته است.
میرهادی با اعلام اختصاص ۱۰ دستگاه بالابر برای پوشش رسانه‌ای این مراسم توسط شهرداری قم، گفت: این بالابرها در اختیار مجموعه صداوسیما، عکاسان خبری و سایر رسانه‌ها قرارگرفته است.
وی  در پایان استقرار ستاد مدیریت و نظارت بر خدمات شهرداری قم در میدان آل یاسین را یادآور شد و ادامه داد: فعالیت نیروهای شهرداری تا پایان مراسم تشییع شهدا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ۱۰۴


https://qom.ir/ZCPFH