مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات ارتباطی به زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، دو دستگاه پرتابل همراه اول نصب و راه‌اندازی شده است.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و حضور حجم بالای زائران در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه، شرکت مخابرات ایران همسو با سایر نهادها و ارگان‌های خدمات‌رسان، آمادگی خدمت‌رسانی در دو بعد فنی و فرهنگی-رفاهی را به زائران مرقد امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین دارد.

وی افزود: با توجه به حجم انبوه زائران اربعین حسینی، لزوم پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات باکیفیت به مشترکان پس از تأمین تجهیزات فنی و زیرساخت ارتباطی، حفاری و کابل‌کشی دو دستگاه پرتابل متحرک در پایانه مرزی شلمچه و محل تردد و عبور زائران اربعین حسینی انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خاطرنشان کرد: اقدامات مؤثری برای توسعه زیرساخت‌ها و به منظور افزایش کیفیت ارتباطات مخابراتی از جمله توسعه شبکه فیبر نوری و ارائه خدمات نوین ارتباطی بر بستر فیبر، نصب پرتابل‌های سیار در مسیرهای پیاده‌روی اربعین منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه، آماده‌سازی مهمان‌سرای خرمشهر و دیگر مراکز شهرهای مرزی برای اسکان و پاکسازی محوطه مرکز تلفن بستان در راستای استقرار خودروهای زائران اربعین حسینی انجام شده است.

فلاح‌زاده ادامه داد: مخابرات منطقه خوزستان در راستای پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات ارتباطی مطلوب و باکیفیت و خدمات فرهنگی-رفاهی به زوار حرم حسینی نسبت به آماده‌سازی و راه‌اندازی موکب شهدای مخابرات ایران و مستقر کردن تیم‌های فنی خود در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، اقدام کرده است.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات رفاهی به همکاران شرکت مخابرات در سراسر کشور و خانواده‌های آن‌ها که قصد شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را از مرزهای چذابه و شلمچه دارند، مخابرات منطقه خوزستان نسبت به پاکسازی محوطه مرکز مخابراتی شهر بستان برای استقرار خودروهای آن‌ها در این مرکز تلفن اقدام کرده و مراکز مخابراتی شهرهای مرزی به‌ویژه مهمان‌سرای مخابرات خرمشهر برای اسکان همکاران آماده شده است.