به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ، محمدجواد محرابی همچنین در خصوص آخرین آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره ملی نیز افزود:  قم با ارسال بیش از ۴۵۰ اثر، استان اصفهان نیز هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ اثر، شرکت بسیار خوبی در این جشنواره داشته اند. وی […]

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ، محمدجواد محرابی همچنین در خصوص آخرین آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره ملی نیز افزود:  قم با ارسال بیش از ۴۵۰ اثر، استان اصفهان نیز هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ اثر، شرکت بسیار خوبی در این جشنواره داشته اند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فوق از اوایل شهریورماه آغاز شد افزود: پایان آبان‌ماه نیز آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بود و در حال حاضر نیز با پایان یافتن مرحله بررسی آثار، مرحله داوری آثار توسط داوران معتبر و ممتاز ملی در حال انجام است.

محرابی بیان کرد: به احتمال زیاد آیین پایانی نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی، دی‌ماه جاری با حضور شخصیت‌های برجسته و به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود تا افراد برگزیده در بخش‌های مختلف حرفه‌ای و ویژه معرفی و از آنها قدردانی شود.