محمد عابدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: این میزان پرونده تخلف به ارزش ۱۶ میلیارد ریال با انجام هزار و ۱۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شده است. وی عمده تخلف این واحدها را گران‌فروشی و توزیع خارج از شبکه […]

محمد عابدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: این میزان پرونده تخلف به ارزش ۱۶ میلیارد ریال با انجام هزار و ۱۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی عمده تخلف این واحدها را گران‌فروشی و توزیع خارج از شبکه کالا عنوان کرد و افزود: اجرای طرح نظارت، کنترل قیمت‌ها و توزیع کالاهای اساسی از ابتدای ماه مبارک رمضان در این شهرستان شد آغاز شده است و با جدیت ادامه دارد.

وی بیان کرد: در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان ۲۹۵ تن برنج و ۲۲ تن شکر با نرخ دولتی برای توزیع جذب شده است که با نرخ دولتی در طول ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تامین کالاهای اساسی در ماه رمضان، افزود: خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی در سطح بازار این شهرستان وجود ندارد و مردم نگران نباشند. 

وی بیان کرد: شهروندان هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و دیگر تخلفات صنفی را به بازرسان گزارش دهند.

به گزارش پردیسان نوین، رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است.

مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و استان تماس بگیرند.