رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: پیشنهاد شهردار خوی مبنی بر نام‌گذاری کمربندی جدید به نام شهدای خدمت در صحن علنی شورای شهر مطرح و با رای تمام اعضای شورا به تصویب رسید.

به گزارش پردیسان آنلاین از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شهرداری خوی، حمیدرضا عمرانی با اشاره به مصوبه نامگذاری کمربندی جدید شهر خوی اظهار کرد: در راستای قدردانی از زحمات و یادبود شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، اعضای شورای اسلامی شهر خوی با پیشنهاد شهردار این شهر موافقت و با تصویب اعضا، کمربندی جدید در پشت نمایشگاه اتومبیل به نام شهدای خدمت مزین شد.

وی افزود: خبر تلخ و دردناک حادثه بالگرد و در پی آن شهادت ریاست جمهوری و همراهان ایشان، ملت ایران بخصوص مردم شهید پرور خوی را بسیار متأثر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: امروز نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شهید والامقام آیت الله رئیسی و هیئت دولت در حوزه دیپلماسی، اقتصادی، عمرانی و محرومیت‌زدایی آشکار و بر همگان عیان است.

عمرانی تصریح کرد: در همین راستا، پیشنهاد شهردار خوی مبنی بر نامگذاری کمربندی جدید به نام شهدای خدمت در صحن علنی شورای شهر مطرح و با رأی تمام اعضای شورا به تصویب رسید.