همزمان با هفته‌ی روابط‌عمومی و ارتباطات، ششمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به میزبانی شرکت توکانیرو سپاهان برگزار شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، همزمان با هفته‌ی روابط‌عمومی و ارتباطات ششمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با هدف به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، تجربیات حرفه‌ای و دستاوردهای کسب شده آنان با یکدیگر و نیز آشنایی با شرکت‌های گروه و فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در آن‌ها، به میزبانی شرکت توکانیرو سپاهان از شرکت‌های گروه توکافولاد در مجموعه تفریحی شهرداری مبارکه برگزار شد.

ششمین جلسه هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی شرکت‌های توکافولاد برگزار شد

بنا بر این گزارش، در این نشست، مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، ضمن آشنایی با ظرفیت‎‌ها و توانمندی‌های مختلف این شرکت، در جلسه‌ی هم‌اندیشی دوساعته‌ای شرکت کرده و پس از ارائه‌ی گزارش عملکرد یک‌ساله‌ی روابط‌عمومی شرکت میزبان، اقدام به گفتگو و تبادل دیدگاه پیرامون تجارب، ابتکارات، مدل‌های اجرا شده و دستاوردهای حاصله نمودند.

ششمین جلسه هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی شرکت‌های توکافولاد برگزار شد

گفتنی است، این سلسله نشست‌ها با توجه به اهمیت توسعه‌ی ارتباطات درون‌گروهی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، به صورت ادواری و به میزبانی هر یک از شرکت‌های این گروه، برگزار می‌شود.