رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان با اشاره به رویدادهای برگزار شده توسط این اداره گفت: یکی از رویدادهای اداره گردشگری برنامه «نیم‌رخ» است که در ایام نوروز حدود ۸۰۰۰ نفر از گردشگران از این برنامه بهره بردند.

به گزارش پردیسان آنلاین، علیرضا مساح شامگاه پنجشنبه _ششم اردیبهشت_ در برنامه بهار بهار در توضیح وظایف اداره گردشگری شهرداری اصفهان اظهار کرد: کلانشهرهای ایران دارای ادارات گردشگری هستند که در زمینه گردشگری شهری مشغول به فعالیت هستند و بر همین اساس در دیگر زمینه‌ها ورودی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه رویدادهای گردشگری مهم‌ترین بخش کار ما است و فعالیت دیگر محصولات حوزه گردشگری است، افزود: رویدادها شامل چند بخش است که یکی از آن‌ها نیم‌رخ با اولویت بازدید از جاذبه‌های کمتر دیده شده اصفهان است.

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این برنامه جاذبه‌هایی که مردم ندیده‌اند را به نمایش می‌گذاریم و در نوروز حدود ۸۰۰۰ نفر از گردشگران از این برنامه بهره بردند، مطرح کرد: تولید محتوای متنی، تصویری و ارائه توضیحات از سمت راهنمایان از جمله اقداماتی است که در این باره انجام می‌شود.

مساح با اشاره به تولیدات اداره گردشگری در قالب مکتوبات اظهار کرد: مکتوبات فراوانی داریم که یکی‌از آن‌ها مجموعه ۱۰ جلدی اصفهان در حدیث دیگران است همچنین برگزاری نمایشگاه و مسابقه طبخ غذای سنتی از جمله اقداماتی است که در این ایام در حال برگزاری است‌.