مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ترافیک موجود در میدان ماه فرخی خانه اصفهان، در راستای رضایتمندی شهروندان، با احداث دو دوربرگردان در دو طرف میدان ماه فرخی خانه‌اصفهان در خیابان رزمندگان، ترافیک این میدان کاهش پیدا می‌کند.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به اصلاحات هندسی در معابر سطح منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در اجرای طرح‌های اصلاح هندسی معابر، ساماندهی وضعیت ترافیک و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، تأمین رضایت و ایمنی تردد شهروندان و روان‌سازی تردد خودروها در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: با شناسایی گره‌های ترافیکی معابر منطقه، پیشنهادهایی در راستای بهبود شرایط عبور مرور مطرح می‌شود و با بررسی و تصویب کمیته فنی شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر اصفهان، طراحی و اصلاح هندسی در دستور کار منطقه قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد ریالی این منطقه در سال جاری به‌منظور اصلاحات هندسی و ترافیکی معابر تصریح کرد: یکی از تقاطع‌های سطح منطقه هشت که در ساعاتی از روز با ترافیک بالایی همراه است، میدان ماه فرخی خانه‌اصفهان است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: طبق طرح و مصوبه، با احداث دوربرگردان در دو طرف میدان در خیابان رزمندگان موجب کاهش ورود خودروها به این میدان می‌شود که با کاهش ترافیک همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث دوربرگردان‌ها آغاز شده است و طی چند روز آینده آماده استفاده شهروندان می‌شود.