معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در راستای تداوم نهضت آسفالت در اهواز، آسفالت‌ریزی خیابان کروشات سه، یکی از خیابان‌های مهم واقع در کوی سیاحی در منطقه ۶ شهرداری اهواز آغاز شده است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خوزستان اظهار کرد: ادامه نهضت آسفالت در معابر پرتردد و اصلی اهواز از ابتدای سال جاری مورد تاکید قرار گرفته است، بر همین اساس معابر اصلی کیانپارس، بلوار مدرس، خیابان صنایع و بعضی دیگر از خیابان‌های پرتردد آسفالت شد.

وی افزود: در کنار این خیابان‌ها، معابر مناطق کم‌برخوردار همچون خیابان صلاح‌الدین و معابر کوی مهدیس نیز همچون دو سال گذشته با جدیت ادامه پیدا کرد و در حال حاضر نیز عملیات آسفالت خیابان کروشات سه، یکی از خیابان‌های مهم واقع در کوی سیاحی در منطقه ۶ شهرداری اهواز آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: طول خیابان کروشات یک کیلومتر و عرض آن ۲۴ متر است که در ابتدا زیرسازی ۴۰ سانتی‌متری با حجم ۹۶۰۰ متر مکعب انجام شده و در حال حاضر نیز عملیات آسفالت آن به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در حال انجام است‌.

مرادحسینی تصریح کرد: با توجه به سرعت اجرای پروژه، عملیات آسفالت این خیابان با استفاده از ۳۹۰۰ تن آسفالت به پایان می‌رسد و یکی از پرمطالبه‌ترین درخواست‌های ساکنان منطقه پاسخ داده شده است، با این حال تلاش ما برای توسعه کیفیت معابر و بهبود وضعیت شهر ادامه داد.