مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از الحاق ۲۲ خودروی امداد و نجات به ناوگان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پردیسان آنلاین، محمدنوید متقی امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در حاشیه مراسم رونمایی و الحاق ۲۲ خودروی جدید امدادی به ناوگان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به شرایط استان اصفهان از دیدگاه وسعت و شرایط جغرافیایی، گسترش تجهیزات این جمعیت به تناسب شرایط مذکور باید مد نظر قرار داشته باشد.

وی با اشاره به تجهیز و تکمیل ناوگان خودرویی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: با پیگیری‌های انجام شده، ۲۲ دستگاه خودروی شاسی‌بلند امدادی به ناوگان این جمعیت الحاق شد که اقدامی ارزشمند تلقی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه طی هفته آینده ۱۸ دستگاه آمبولانس به این جمعیت اضافه خواهد شد، تصریح کرد: به‌طور کلی با پیگیری‌های مستمر، ۴۰ دستگاه خودروی امدادی و هر خودرو با ارزشی بیش از ۱۰ میلیارد تومان به این جمعیت الحاق می‌شود.

متقی ادامه داد: ۳۳ شعبه هلال احمر، ۴۰۰ خانه هلال و ۴۵ پایگاه امدادی شامل پایگاه‌های امداد جاده‌ای، کوهستانی، ساحلی و کویری در استان اصفهان وجود دارد که خودروهای امدادی مذکور نیز پس از پلاک‌گذاری و تجهیز شدن به وسایل امدادی در پایگاه‌های شهرستان شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۹۰ هزار نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر از جوانان و شامل افراد زیر ۳۵ سال هستند که در دولت سیزدهم تعداد نیروهای جوانان از ۵۰ هزار نفر به ۹۰ هزار نفر رسیده است.