تیم‌های مس‌سونگون، سفیر گفتمان، شهرداری ساوه، فرش آرا، سن ایج ساوه و گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، هفته دوم لیگ برتر فوتسال امروز _پنجشنبه نوزدهم مردادماه_ با هشت دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که تیم‌های مس‌سونگون، سفیر گفتمان، شهرداری ساوه، فرش آرا، سن ایج ساوه و گیتی‌پسند اصفهان به پیروزی رسیدند.

تیم فوتسال کراپ الوند میزبان مس سونگون بود که با نتیجه شش بر یک بازی را واگذار کرد، تک گل کراپ را سهیل جامدی و گل‌های مس‌سونگون را بلال اسماعیلی، بهروز عظیمی، مجتبی پارساپور، مهدی رستمی‌ها و حسین سبزی به ثمر رساندند.

تیم فوتسال سفیرگفتمان مقابل صنعت پاسارگاد قم صف آرایی کرد که با نتیجه شش بر سه به پیروزی رسید. بهنام فعال، مرتضی فرزانیان و محمد اسدشیر برای سفیرگفتمان گلزنی کردند و فردین قاسمی، ابوالقاسم عروجی و محمد رحمتی گل‌های تیم قم را وارد دروازه حریف کردند.

تیم فوتسال مقاومت البرز برابر شهرداری ساوه به میدان رفت که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. گل‌های البرز را مهدی کریمی و عرفان محمدپور و گل‌های ساوه را حمیدرضا مرادیان و سجاد یوسف‌خواه به ثمر رساندند.

تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس به مصاف گهر زمین سیرجان رفت که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. گل بندرعباس را علی جوذری و گل گهر زمین را محمد امین شجاعی به ثمر رساندند.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان میزبان فرش آرا مشهد بود که با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کرد. گل‌های فرش آرا را حامد عبداللهی، حمید قهرمانی و سجاد امانی وارد درازه حریف کردند.

تیم فوتسال سن ایج ساوه مقابل پوشاک حافظ ساری قرار گرفت که با نتیجه پنج بر دو تیم ساری را از پیش رو برداشت. علی مروتی، روح‌الله ایثاری، مهدی اسدشیر، ابوالفضل افضلی و سامان قزوینی‌پور برای سن ایچ گلزنی کردند و مراد ناظری و طاها مرتضوی گل‌های ساری را به ثمر رساندند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند برابر ایرالکو اراک به میدان رفت که با پنج گل محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، امیرحسین داودی، بهدادشیخ احمدی و محمدحسین درخشانی به پیروزی رسید.

در ادامه جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته دوم را مشاهده می‌کنید:

گیتی‌پسند در خانه به حریف خود اجازه گلزنی نداد / مس‌سونگون صدرنشین لیگ برتر +جدول