به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به کسب رتبه نخست بین شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی، اظهار داشت: در ارزیابی به عمل آمده از میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردمی از شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر قم، شهرداری این […]

به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به کسب رتبه نخست بین شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی، اظهار داشت: در ارزیابی به عمل آمده از میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردمی از شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر قم، شهرداری این منطقه رتبه نخست در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی را به دست آورد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم گفت: این منطقه یکی از مناطق ویژه شهر قم بوده که بسیاری از طلاب، دانشجویان و اساتید دانشگاه در این منطقه سکونت دارند.

رمضانی به اهتمام ویژه کارکنان شهرداری منطقه هشت به پاسخگویی نیازمندی‌های مردم اشاره کرد و افزود: در همین راستا به طور مستمر پیام‌های دریافت شده از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ با سرعت پیگیری شده و اطلاعات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تعامل با شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به ساکنین پردیسان در اولویت کاری منطقه است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم خاطر نشان کرد: تماس شهروندان به عنوان یک دستور کار بوده و اهتمام ویژه برای پیگیری موضوعات مطروحه از سوی شهروندان در میان تمامی پرسنل منطقه نهادینه شده است.**