?محمدرضا مکاری، تسهیل در جمع‌آوری، هدایت و دفع آب‌های سطحی در نقاط مختلف سطح منطقه دو را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد. ?وی افزود: حفر و لایروبی چاه‌های جاذب در سطح معابر علاوه بر رسوب‌گیری، از وقوع سیل و آب‌گرفتگی‌های سطح شهر جلوگیری کرده و می‌تواند راهکاری مناسب برای کنترل و هدایت […]

?محمدرضا مکاری، تسهیل در جمع‌آوری، هدایت و دفع آب‌های سطحی در نقاط مختلف سطح منطقه دو را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

?وی افزود: حفر و لایروبی چاه‌های جاذب در سطح معابر علاوه بر رسوب‌گیری، از وقوع سیل و آب‌گرفتگی‌های سطح شهر جلوگیری کرده و می‌تواند راهکاری مناسب برای کنترل و هدایت جریان آب‌گرفتگی‌های سطحی شهر باشد.

?معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری کاشان ادامه داد: در این راستا ۵۳ حلقه چاه در سطح معابر منطقه دو شهرداری کاشان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال لایروبی و پاکسازی شده است.

?مکاری، همچنین از حفر ۶۴ حلقه چاه جاذب بر اساس بازدید کارشناسان این واحد و درخواست شهروندان در این منطقه با بیش از ۱۲ میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با انجام این اقدامات، سالی بدون آب‌گرفتگی و احتمال خطر ناشی از آن داشته باشیم.

?شایان ذکر است خیابان کارگر، بهار ۹، ۱۰ و ۱۸، بلوار شهید خیامی کوچه لاله، بلوار مادر کوچه جوادیان، خیابان شهید زیارتی کوچه رضایی،۲۰ متری مفتح کوچه یوسف‌زاده از جمله معابری است که حفاری و لایروبی چاه‌های جاذب در آن انجام شده است.