به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به دنبال طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان ، این بانک طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس ها و زیرساخت های […]
به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به دنبال طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان ، این بانک طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس ها و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را نیز همواره مد نظر داشته است. در عین حال این بانک همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و روال های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها و روش ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است .
در این اطلاعیه آمده است : بانک ملی ایران با توجه به اعتماد بالای مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفاف سازی موضوع ، این ادعا را به سرعت پیگیری کرد و تیم های امنیت اطلاعات این بانک و شرکت های زیرمجموعه به منظور سنجش این ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانه ها اقدام کردند و در حال حاضر نیز بررسی ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه ای مبنی بر صحت این ادعا حاصل نشده است.
Wednesday, 27 November , 2024