به‌گزارش روز شنبه روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی در گفت و گویی با بیان این که با ورود گردشگران‌ خارجی ضریب اشغال اماکن‌ اقامتی استان به ۶۷ درصد رسیده است، افزود: محدودیتی برای ورود مسافران‌خارجی نداریم و تمهیداتی برای نیمه‌شعبان و روزهای پایانی سال  اندیشیده شده است. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم […]

به‌گزارش روز شنبه روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی در گفت و گویی با بیان این که با ورود گردشگران‌ خارجی ضریب اشغال اماکن‌ اقامتی استان به ۶۷ درصد رسیده است، افزود: محدودیتی برای ورود مسافران‌خارجی نداریم و تمهیداتی برای نیمه‌شعبان و روزهای پایانی سال  اندیشیده شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در ادامه از رعایت ۸۰ درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اماکن‌اقامتی و هتل‌های استان خبر داد گفت: امنیت، بهداشت و ارائه خدمات به گردشگران رصد می‌شود.

ارجمندی ضریب اشغال تخت‌های اقامتی در استان را ۷۰ درصد اعلام کرد و گفت: به دنبال سرمایه‌گذاری برای افزایش تعداد تخت اقامتی در استان هستیم.

قم دارای ۳۵ واحد هتل، ۲۷ واحد هتل آپارتمان، ۵۵ واحد مهمان‌پذیر، ۱۷۰ خانه مسافر و ۹۷ واحد مجتمع بین‌راهی و پذیرایی با ظرفیت ۱۲ هزار تخت است.