مهدی گوهررستمی در گفتگو با خبرنگار پردیسان آنلاین گزارشی از نرخ ارزهای این بازار در آخرین روز معاملاتی پردیسان آنلاینماه ارائه کرد که بر این اساس میانگین وزنی نرخ دلار با ۰.۰۱ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل، ۲۶ هزار و ۴۷۹ تومان بود. وی گفت: در جلسه معاملاتی پنجشنبه، دلار کار خود را […]

مهدی گوهررستمی در گفتگو با خبرنگار پردیسان آنلاین گزارشی از نرخ ارزهای این بازار در آخرین روز معاملاتی پردیسان آنلاینماه ارائه کرد که بر این اساس میانگین وزنی نرخ دلار با ۰.۰۱ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل، ۲۶ هزار و ۴۷۹ تومان بود.

وی گفت: در جلسه معاملاتی پنجشنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۳۸۵ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۴۸۱ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۴۷۹ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۰۱ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

مدیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران اظهار داشت: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۶۵۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار بدون تغییر نسبت به روز چهارشنبه، ۳۰ هزار و ۶۶۰ تومان بوده است.

گوهررستمی ادامه داد: در جلسه معاملاتی پنجشنبه ۲۹ پردیسان آنلاینماه اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۸۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۵۲۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۶۲۹ تومان و ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد. همچنین حجم معاملات نقدی دلار و یورو در این روز به ترتیب ۶ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۲۰۰ دلار و ۸۵۸ هزار یورو بود.