هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ جزیره امروز با دیدار تیم‌های چلسی و تاتنهام از ساعت ۱۶ به وقت تهران آغاز شد و در پایان این تیم آبی‌پوش میدان بود که توانست به برتری ۲ بر یک برسد و فاتح شهرآورد لندن شود. فرانک لمپارد برای پیروزی مقابل استاد خود ژوزه مورینیو انگیزه بسیار زیادی […]

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ جزیره امروز با دیدار تیم‌های چلسی و تاتنهام از ساعت ۱۶ به وقت تهران آغاز شد و در پایان این تیم آبی‌پوش میدان بود که توانست به برتری ۲ بر یک برسد و فاتح شهرآورد لندن شود.

فرانک لمپارد برای پیروزی مقابل استاد خود ژوزه مورینیو انگیزه بسیار زیادی داشت و به خواسته خود هم رسید. اولیویه ژیرو در دقیقه ۱۵ و مارکوس آلونسو در دقیقه ۴۸ گلزنان تیم میزبان در بازی امروز بودند و آنتونیو رودیگر مدافع چلسی تنها گلزن تاتنهام در دقیقه ۸۹ بود.

با این نتیجه چلسی با ۴۴ امتیاز در رده چهارم باقی ماند و و تاتنهام نیز با ۴۰ امتیاز به طور موقت در جایگاه پنجم قرار گرفت اما در پایان هفته ممکن است تا رده هفتم سقوط کند.

تاتنهام بعد از باخت به لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا این بار در برابر چلسی شکست خورد تا در نبود ۲ ستاره اصلی خود یعنی سون هیونگ مین و هری کین رسما وارد بحران شود.