به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، معاون امور بانکی ، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ودارایی گفت: درخواست های مراجعه کنندگان در سامانه سامد ثبت ومورد بررسی و دستور مدیران دستگاه های تابعه قرار گرفت. وی با بیان اینکه در دو روز برپایی میز […]

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، معاون امور بانکی ، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ودارایی گفت: درخواست های مراجعه کنندگان در سامانه سامد ثبت ومورد بررسی و دستور مدیران دستگاه های تابعه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در دو روز برپایی میز ارتباطلات مردمی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان ، درخواست ها و مطالبات مردم توسط کارشناسان به ثبت رسیده است ، افزود : پیش از حضور هیئت دولت به گیلان، میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد برپا شد ودرخواست های مراجعه کنندگان در سامانه ثبت ومورد بررسی و دستور مدیران دستگاه های مربوطه رسید .
حسینی افزود : مشکلات ناشی از تسهیلات بانکی ، اقساط بانکی ، اشتغال  و مالیات از جمله مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان بود که توسط مدیران دستگاه ها مورد بررسی و با توجه به ظرفیت های قانونی، به مشکلات و درخواست ها پاسخ داده شد.
وی گفت : اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان گیلان ، گمرک، بیمه ، اموال تملیکی ،بورس و بانکها دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی بودند که در این میز ارتباطات مردمی ارائه خدمت داشتند .
معاون امور بانکی،بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد برپایی میز ارتباطات مردمی را امری مؤثر جهت آشنایی مدیران با مشکلات مردم عنوان کرد و گفت : این ارتباطات مردمی می تواند موجب گردد تا مدیران با نیازهای واقعی مردم آشنا و با تدابیری که اتخاذ می شود بر حسب نیاز با اصلاح رویه ها و مقررات، فرآیند خدمت رسانی برای مردم را سرعت داده و مشکلات آنان  را رفع نمایند.