رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی آباد کتول روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: این مبلغ تمام دارایی یک ماه این مادر شهید بوده که با وجود داشتن فرزند معلول، از آن چشم پوشی کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران علی آبادکتول، عباس مزرعه اظهار داشت: جامعه ایثارگری […]

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی آباد کتول روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: این مبلغ تمام دارایی یک ماه این مادر شهید بوده که با وجود داشتن فرزند معلول، از آن چشم پوشی کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران علی آبادکتول، عباس مزرعه اظهار داشت: جامعه ایثارگری همواره در صف اول ایثار و فدارکاری بوده و بهترین الگو برای افراد جامعه به خصوص جوانان محسوب می شوند تا با تاسی از خط و مشی شهدا، انقلاب اسلامی را در برابر تمامی مشکلات بیمه کنند.

این مادر نیز شهید گفت: در دوران دفاع مقدس، فرزندم را برای دفاع از میهن و دین به جبهه فرستادم و اینک نیز در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه، این مبلغ را که در توانم بود هدیه نمودم.

شهید علی حسین کرد کتولی در ۱ فروردین ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در ۲۱ آبان ماه ۱۳۶۱ در منطقه زبیدات عراق بر اثر ترکش خمپاره به همرزمان شهیدش پیوست.

رزمایش “مواسات و کمک‌های مؤمنانه” پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹۹ هزار و ۹۷۰ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۳۴۰ نفر رسید.