سپاهان و پرسپولیس فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که حتی می‌تواند تکلیف قهرمانی را مشخص کند. پرسپولیس صدرنشین است و سپاهان با یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و فاصله ۲ تیم با […]

سپاهان و پرسپولیس فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که حتی می‌تواند تکلیف قهرمانی را مشخص کند.

پرسپولیس صدرنشین است و سپاهان با یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و فاصله ۲ تیم با یکدیگر پنج امتیاز است. سپاهان در این فصل باخت خانگی نداشته و تنها باختش در آبادان رقم خورده است. تیم امیرقلعه‌نویی در ۱۰ دیدار خانگی این فصل به هفت برد دست پیدا کرده و سه بار نیز متوقف شده است. آخرین باخت سپاهان در نقش جهان و در یک دیدار رسمی به بازی نیمه‌نهایی فصل قبل جام حذفی برمی‌گردد که این تیم با یک گل مغلوب پرسپولیس شد. حالا بعد از حدود ۹ ماه بار دیگر شاهد این دوئل جذاب خواهیم بود.

در سوی مقابل پرسپولیس بهترین تیم لیگ در بیرون از خانه بوده است. این تیم در مجموع مسابقات داخلی این فصل ۱۱ بازی میهمان بوده که به ۹ برد دست پیدا کرده و تنها ۲ بار شکست خورده است. سرخپوشان تهرانی در هفت بازی خارج از خانه اخیر به پیروزی رسیده‌اند و گلی نیز دریافت نکرده‌اند. آخرین باخت خارج از خانه در هفته پنجم ششم لیگ مقابل شهرخودرویی بود که هدایتش بر عهده سرمربی کنونی پرسپولیس یعنی یحیی گل‌محمدی بود. از آن بازی ۳۴۲ روز گذشته و سرخپوشان تهرانی در این مدت در مسابقات داخلی بیرون از خانه نه امتیاز از دست داده‌اند و نه گل خورده‌اند.

حال باید دید در تقابل پیش رو چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. ۲ تیمی که اعتقادی به باخت ندارند. یکی داخل خانه و دیگری بیرون از خانه.