به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این بازدید طرح‌های خاص و نوآورانه بخش آی تی را مورد بررسی قرار داد و با همکاران شاغل در بخش ها و واحدهای فنی این مجموعه از نزدیک دیدار و گفت ‌وگو و از ارائه خدمات گسترده و به موقع […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این بازدید طرح‌های خاص و نوآورانه بخش آی تی را مورد بررسی قرار داد و با همکاران شاغل در بخش ها و واحدهای فنی این مجموعه از نزدیک دیدار و گفت ‌وگو و از ارائه خدمات گسترده و به موقع آنها تقدیر کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان این بازدید با تقدیر از تلاش های تمامی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، ضمن اعلام این موضوع که زیرساخت های لازم برای شتاب گیری بانکداری نوین در بانک ملی ایران فراهم است، انجام اقدامات لازم و مستمر برای بهبود شبکه و توسعه زیرساخت‌های بانکداری نوین در راستای نیاز مشتریان را با اهمیت خواند.
دکتر فرزین با تاکید بر اهمیت هم سویی سیاست های اداره کل مدیریت عملیات بانکی با برنامه های توسعه ای خدمات نوین بانکداری الکترونیک در کشور، خاطر نشان کرد در آینده نزدیک عمده عملیات بانکی توسط گجت ها در بستر سامانه ها و درگاه های پرداخت اینترنتی انجام می شود و گسترش و توسعه زیرساخت های بانکداری نوین در بانک بیش از پیش بسیار لازم و ضروری است.
وی افزود: در روزهای پایانی سال به صورت طبیعی مراجعه به شعب افزایش می یابد و از این رو باید همه توان در جهت ارائه خدمات بهینه و توسعه خدمت به متقاضیان باشد.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این بازدید عنوان کرد: زیرساخت ها، تجهیزات و امکانات بانکداری نوین بانک ملی ایران برای کشور یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود.
علی رضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز گفت: این مجموعه با تمام توان و با وجود تمام مشکلات در مسیر توسعه و بهبود زیرساخت‌های بانکداری نوین به منظور تقویت خدمت‌رسانی به مشتریان گام برمی‌دارد که امیدواریم موفقیت‌های خوبی در سال آینده به دست آوریم.
در این بازدید مجید جعفریان رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران ضمن معرفی و تشریح پروژه ها و توانمندی های موجود، گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.