به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، در راستای تحقق اصل مشتری‌مداری مبنی بر تعامل و ارتباط مستقیم با مشتریان ارجمند، در اولین برنامه حمداله جمالی، معاون امور شعب و مناطق این بانک با حضور در مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک، پاسخگوی سؤالات، پیشنهادها و انتقادهای مشتریان خواهد بود. مشتریان گرامی از ساعت ۱۱ الی ۱۲ […]

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، در راستای تحقق اصل مشتری‌مداری مبنی بر تعامل و ارتباط مستقیم با مشتریان ارجمند، در اولین برنامه حمداله جمالی، معاون امور شعب و مناطق این بانک با حضور در مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک، پاسخگوی سؤالات، پیشنهادها و انتقادهای مشتریان خواهد بود.
مشتریان گرامی از ساعت ۱۱ الی ۱۲ روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه جاری می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۳۱ موضوعات خود در حوزه مدیریت شعب را مطرح کنند.