ایران میزبان نشست وزرای کشاورزی اکو

به گزارش پردیسان آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، غلامرضا نوری قزلجه در حاشیه دیدار با دبیرکل سازمان اکو، از تقویت همکاری‌ها در حوزه غذا، دامپزشکی و بیوتکنولوژی خبر داد.

وی با بیان اینکه ایران یکی از اعضای مؤسس اکو است و همواره از این سازمان حمایت کرده‌ایم، افزود: در سال جاری چند نشست مهم در حوزه کشاورزی و غذا با اعضای اکو در پیش داریم که هماهنگی آن‌ها انجام شده است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: اسناد نیمه‌تمام گذشته، از جمله در حوزه دامپزشکی و بیوتکنولوژی، باید نهایی و امضا شوند.

نوری قزلجه با بیان اینکه اواخر تابستان، میزبان وزرای کشاورزی کشورهای عضو اکو در تهران خواهیم بود، تصریح کرد: رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور بر توسعه روابط با همسایگان تأکید دارند و اکو سازمانی متشکل از کشورهای همسایه ما است.

وی با تاکید بر اینکه اکو برای ما مهم است و همکاری و حمایت جمهوری اسلامی ایران از آن ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: دستورکار نشست آتی شامل امنیت غذایی، تجارت کشاورزی و همکاری‌های منطقه‌ای خواهد بود

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=324176

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: