«سیاوش اکبرپور» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: استقلال توانایی شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان را دارد و می‌تواند با غلبه بر این تیم سه امتیاز حساس را به اندوخته‌های خود اضافه کند. وی افزود: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت و دشوار است و برای هیچ تیمی بازی آسان وجود ندارد […]

«سیاوش اکبرپور» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: استقلال توانایی شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان را دارد و می‌تواند با غلبه بر این تیم سه امتیاز حساس را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

وی افزود: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت و دشوار است و برای هیچ تیمی بازی آسان وجود ندارد و استقلال اگر می‌خواهد همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند نباید راحت امتیاز از دست بدهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر استقلال بتواند در بازی‌هایی که پیش رو دارد به برتری برسد می‌تواند از لغزش رقبای خود استفاده کند.

اکبرپور تصریح کرد: شیخ دیاباته در خط حمله استقلال مهاجم تاثیرگذاری بود و با مهدی قائدی زوج فوق‌العاده‌ای تشکیل داده بود و غیبت این دو نفر از قدرت تهاجمی آبی‌پوشان کاسته است. اما ارسلان مطهری در این مدت که پیراهن استقلال را پوشیده است عملکرد عالی داشته و گل‌های حساسی را به ثمر رسانده است.

وی تاکید کرد: استقلال در بازی با الاهلی نمایش خوبی را داشت اما اشتباه داور باعث شد تا از یک پیروزی بزرگ محروم شود و نتواند به آنچه شایستگی‌اش را دارد برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خط دفاعی استقلال نیاز به تمرکز بیشتر دارد تا بتواند عملکرد بهتری را از خود بر جای بگذارد.